English Week

Los alumnos de 5º y 6º han pasado unos días estupendos en el viaje de fin de curso: English Week. Durante esta semana se han divertido muchísimo, han compartido, reído y aprendido mucho juntos. Una experiencia muy positiva para todos que recordarán para siempre.

Aquí os dejamos una muestra de lo bien que lo pasaron practicando inglés con los monitores nativos y disfrutando de  actividades multiaventura, deportes acuáticos, ruta a caballo, juegos en la piscina y en la playa, juegos cooperativos… Y como colofón del viaje, PortAventura.

¡Hasta la próxima!

The students from 5th and 6th grade have spent great days at the end of the year trip: English Week. During this week they have a lot of fun, they have shared, laughed and learnt a lot together. A very positive experience for all that they will remember forever.

Here you are a proof of how they spent practising English with the native monitors and practising multiadventure activities, water sports, horse riding, pool and beach games, cooperative activities… And to finish the trip off, PortAventura.

Until next time!