Halloween Party!

Today we have celebrated a Halloween party at school. Children have played funny Halloween games organised by students of 5th and 6th of Primary Education. Everybody have practised English in the best possible way, playing!

We have spent a terrific funny time! Thanks to the families for your collaboration with the accesories and costumes.

Hoy hemos celebrado una fiesta de Halloween en el colegio. Los niños y niñas han jugado divertidísimos juegos organizados por los estudiantes de 5º y 6º de Educación Primaria. ¡Todos han practicado inglés de la mejor forma posible, jugando!

¡Hemos pasado un rato terroríficamente divertido! Gracias a las familias por vuestra colaboración con los complementos y disfraces.