Let’s talk with Michelle!

This week we received the visit of Michelle, a native teacher that told lot of fantastic and funny stories to 1st, 2nd, 3rd, 4th. 5th and 6th grades. We spent a great time listening to real English, with puppets, songs, dances and stories. Our students were very participative attentive. Thank you Michelle for coming!

Esta semana hemos recibido la visita de Michelle, una profesora nativa que nos ha contado historias fantásticas y divertidas a los cursos de 1º, 2º, 3º, 4º, 5º y 6º de Educación Primaria. Hemos pasado un rato genial escuchando inglés, con marionetas, canciones, bailes, cuentos e historias. Nuestros alumnos han estado muy participativos y atentos. ¡Gracias a Michelle por venir a conocernos!